Monday 26 October 2009

secebis bingkisan...

Bismillahirrahmanirrahim.....




Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang..Alhamdulillah syukur diatas segala nikmat yang Engkau kurniakan pada hambaMu yang lemah ini..nikmat yang terlalu banyak yang tidak dapat dihitung dengan jari..moga ana ditempatkan dikalangan hambaMu yang tahu erti syukur dan tidak alpa pada kelazatan nikmat dunia..





Buat keluarga saya yang tercinta..ana uhibbukum fillah..terima kasih terutama kepada umi dan abi kerana bagi didikan yang sempurna buat along..


Abi, penat lelah mu mencari rezeki menjadi idola buat along untuk menyambung tugas abi..kesakitan yang melanda diri abi bukan menjadi batu penghalang untuk abi terus gerak maju ke hadapan..along doakan smoga abi tetap tabah menghadapi ujian..


Umi, kekuatan mu menjadi tulang belakang untuk abi mara ke hadapan..umi menjadi teladan buat along untuk menghadapi cabaran masa-masa akan datang..kesabaran, ketabahan umi..doakan along supaya menjadi seorang muslimah mukminah yang solehah..


Angah, gud luck SPM..along tahu angah gigih dan kuat berusaha mencapai cita-cita..along doakan semoga angah cemerlang dunia akhirat dan yang paling penting menjadi wanita solehah yang disegani..insyaAllah..dan ingat janji kita berdua.........


Adik, wah-wah kecik lagi dia ni 7 tahun tapi perangai macam orang besar..maklumla kakak-kakak dia dah besar..cian dia tak de kawan yang hampir sebaya kat umah..adik contohi sikap dan sifat along dan angah yang baik-baik..yang buruk tu lempar jauh-jauh ya..belajar rajin-rajin..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...